Qui sóc??

Sóc en Lluís i davant meu tinc l'oportunitat de juntar dues de les meves gran passions: l'esport i la cooperació.
L'any 2005 vaig anar a Mumbai i vaig participar com a voluntari en els projectes que l'organització local anomenada CCDT té a la ciutat. A la tornada, i per tal de mantenir tot el que Mumbai em va aportar, col·laboro amb l'organització catalana "amics de Mumbai" que dóna suport íntegrament al CCDT.

Des de 2009 participo en triatlons a nivell amateur i com a federat en el Club de Molins de Rei.
Aquest dur però gratificant esport és el que m'ha encoratjat a intentar aquest apassionant repte...

Triatló de Mallorca

El passat 3 de juny, hem fet la darrera competició prèvia a Zurich.
El resultat final ha estat prou satisafactori, tancant els 3000m d'aigua + 80Km de bici + 20 corrent, en un temps final de 5h41minuts...