Qui sóc??

Sóc en Lluís i davant meu tinc l'oportunitat de juntar dues de les meves gran passions: l'esport i la cooperació.
L'any 2005 vaig anar a Mumbai i vaig participar com a voluntari en els projectes que l'organització local anomenada CCDT té a la ciutat. A la tornada, i per tal de mantenir tot el que Mumbai em va aportar, col·laboro amb l'organització catalana "amics de Mumbai" que dóna suport íntegrament al CCDT.

Des de 2009 participo en triatlons a nivell amateur i com a federat en el Club de Molins de Rei.
Aquest dur però gratificant esport és el que m'ha encoratjat a intentar aquest apassionant repte...

Ja tenim fita...

Després d'estudiar les diferents possibilitats, ja tenim el repte triat, serà l'IronMan de Zurich (Suïssa), el proper 15 de Juliol de 2012.
L'IronMan és una prova que consisteix en realitzar:
3800m nedant + 180Km en bicicleta + 42,2Km corrent.